Ajutor

Cum pot comanda produse?

Comanda dvs. o puteți realiza astfel:

Prin telefon: la numărul 0356 630 006.
(prin telefon acceptăm comenzile doar pentru caietele de lucru, tipărituri
și alte produse din oferta noastră până la max. 5 articole)
 
Comenzile pentru mobilier și seturile pentru exterior le acceptăm doar în scris, prin poștă sau email. 
 
Prin email: nomiland@nomiland.ro
 
Prin poștă: NOMILAND RO s.r.l. , str. Surorile Martir Caceu nr. 7 SAD 6, Timișoara 300 585,
cu ajutorul formularului de comandă pe care în găsiți aici.
 

Cine poate fi membru în Clubul Nomiland?

Membru poate deveni fiecare grădiniță sau școală primară, organizațiile de stat precum casele de copii.

Cum putem să ne înregistrăm în Clubul Nomiland?

În cazul în care îndepliniți condițiile pentru a deveni membru, adică sunteți grădiniță sau școală primară, nu este necesar să vă înregistrați în mod expres. Membru veți deveni automat după înregistrarea primei comenzi.

Cum pot primi puncte în Clubul Nomiland?

La fiecare achiziție de produse din catalogul nostru primiți la fiecare 10 lei facturați 1 punct în contul dvs. din clubul Nomiland. 

Unde pot verifica numărul de puncte adunate?

Informațiile despre starea contului dvs. le vom trimite cu drag, contactându-ne la adresa nomiland@nomiland.ro

Cum pot achiziționa produse cu ajutorul punctelor?

1. Alegeți produsul dorit, pe care doriți să-l schimbați cu puncte.

2. În dreptul produselor se găsește secțiunea Achiziționează cu puncte,
pe care este suficient să o bifați:

După bifare se va afișa numărul de puncte necesare pentru achiziționarea produsului selectat. 

4. După finalizarea alegerii produsului, ajunge să selectați butonul roșu de comandă.

5. Ulterior veți completa adresa de livrare și de facturare în coșul de cumpărături.

Comanda cu ajutorul punctelor puteți să o trimiteți și prin email sau poștă. Vă rugăm să marcați o astfel de comandă cu nota "PUNCTE" 

Ce produse pot achiziționa cu ajutorul punctelor?

Punctele le puteți folosi pentru achiziționarea produselor din secțiunile: Jocuri de rol, Materiale didactice și jocuri, Artă și creație, Educație muzicală, Sport sau vă puteți achiziționa un cadou pentru dvs. sau cei dragi, sub forma produselor electronice și accesoriilor.

Cum veți trimite produsele achiziționate cu puncte?

Produsele achiziționate cu ajutorul punctelor vă vor fi livrate gratuit, fără cost de transport.

Cum să procedez în cazul în care am uitat parola?

1. La logare se va afișa un text albastru "Ați uitat parola?", pe care vă rugăm să faceți click.

2. Ulterior introduceți adresa dvs. de email și selectați butonul ,,Trimite parolă nouă,,.

3. Pe baza cererii dvs. vă va fi trimisă o parolă nouă. Această parolă o puteți schimba după prima logare secțiunea Contul meu.

Sunt toate prețurile din catalog cu TVA?

Da, toate prețurile care sunt afișate în catalogul nostru sunt cu TVA.

Care este termenul de livrare al produselor?

Produsele care sunt pe stoc le livrăm în aprox. 5 zile lucrătoare.
În cazul în care produsele nu sunt pe stoc:
La materiale didactice și jucării periaoda de livrare este de aprox 30 de zile.
La mobilier și seturile din spumă perioada de livrare este de aprox. 8 săptămâni.
Perioada de livrare este afișată la fiecare produs.

Ce taxe de transport sunt percepute pentru livrarea produselor?

1. La comenzi de produse de peste 500 lei din categoriile Jocuri de rol, Artă și creație, Materiale didactice și jocuri, Educație muzicală și Sport (nu se aplică la mobilier și amenajări interioare, și seturile de spumă) 
transportul este GRATUIT (sub această sumă taxa de transport este 25 Lei). 
2. La comenzi de mărfuri voluminoase, mobilier și amenajări interioare, seturi de spumă, de peste 5000 Lei  transportul este GRATUIT (sub această sumă taxa de transport este 99 Lei). 
3. Produsele voluminoase și grele (de ex. mobilier, seturile de spumă...) sunt livrate pe paleți de către firme specializate de transport, sau de către firma noastră.
4. În cazul achitării produselor la livrare prin ramburs, va fi percepută o taxa-ramburs de 5 lei.
5. Firmele de transport paletizat vor livra bunurile în fața primei uși /porți  cu încuietoare, la adresa de livrare specificată.
 

Aveți în România magazine de desfacere, unde aș putea vedea personal produsele?

Suntem doar magazin online, toate produsele se trimit prin curier.
Nu avem magazine de desfacere, unde ați putea să vedeți personal produsele sau să le achiziționați.

Cum procedez în cazul unei reclamații?

Informații despre procedura de reclamație le puteți regăsi în secțiunea termeni și condiții.