Nomiland.ro - magazin pentru copii și grădinițe

Coș de cumpărături
0buc / 0,00 Lei
Lista de cumpărături este o listă de produse care vă plac sau care vă interesează din oferta noastră. Această listă servește drept ajutor pentru comandă. Este un serviciu pentru clienții înregistrați.
Liste de cumpărături
afișează
Suport clienți: 0356 630 006 puteți suna de luni până vineri de la 08:00 la 16:00

Termeni și condiții generale

1. Dispoziții generale

1.1. Acești Termeni și Condiții reglementează drepturile și obligațiile părților care decurg din contractul de cumpărare încheiat între vânzător, care este NOMILAND RO, srl, cu sediul social Timișoara, str. Surorile Martir Caceu nr. 7 SAD 6, 300585 (corespondența trebuie trimisă la adresa specificată mai jos) CUI RO40550259, Societatea înregistrată în Registrul Comerțului sub nr. J35/693/2019 (denumită în continuare "Vânzător") și Cumpărătorul, al cărui obiect este cumpărarea și vânzarea de bunuri pe siteul cumpărătorului (în continuare „Termeni și Condiții“).

Datele de contact ale vânzătorului, adresa de corespondență:


NOMILAND RO s.r.l., cu sediul în Timișoara 300585, str. Surorile Martir Caceu nr 7 SAD6,  CUI: RO40550259, nr înreg. J35/693/2019.
 
Corespondență: 
Nomiland Ro s.r.l., str. Surorile Martir Caceu nr 7, SAD 6, Timișoara 300585
Telefon: 0356 630 006
E-mail: nomiland@nomiland.ro

Detaliile de contact suplimentare ale companiei le puteți găsi în secțiunea de contact.
 

1.2. Termenii și condițiile generale se aplică cumpărătorului, care poate fi: o persoană fizică sau juridică. Cumpărătorul este persoana (societatea) care comandă bunurile de pe site-ul www.nomiland.ro. Cumpărătorul trebuie să furnizeze cu acuratețe și în mod sincer toate informațiile necesare pentru comandă. (denumit în continuare "Cumpărător"). 

1.3. Un contract la distanță este un contract încheiat între vânzător și cumpărător pentru comercializarea la distanță a mărfurilor prin curierat, prin mijloace de comunicare, cum ar fi scrisoarea poștală, materiale tipărite adresate, materiale tipărite neadresate, catalogul de produse, formularul de comandă, poșta electronică (în continuare "vânzare prin curierat" sau "contract la distanță"). 

1.4. Prin bifarea căsuței, înainte de plasarea comenzii, cumpărătorul confirmă faptul că a citit acești termeni și condiții generale, le-a înțeles pe deplin și este de acord cu acestea.

1.5. Termenii și condițiile generale sunt parte integrantă a contractului de vânzare-cumpărare. În cazul în care vânzătorul și cumpărătorul încheie un contract de vânzare în scris, în care sunt de acord cu niște condiții diferite de Termeni și condițiile generale, atunci vor avea prioritate prevederile Contractului de vânzare înaintea Termenilor și condițiilor generale.

1.6. Lista de produse din magazinul online administrat de vânzător este un catalog de bunuri furnizate în mod obișnuit. Vânzătorul însă nu garantează disponibilitatea imediată a tuturor bunurilor afișate.  Disponibilitatea orientativă a produselor este afișată pe site-ul vânzătorului www.nomiland.ro

 

2. Metoda de încheiere a contractului de vânzare

2.1. Contractul de vânzare se poate încheia fie prin intermediul unei cereri prin e-mail de la cumpărător către vânzător ori prin completarea de către cumpărător a formularului de pe site-ul vânzătorului, sau printr-o comandă telefonică, sau printr-o scrisoare a cumpărătorului adresată vânzătorului (denumită în continuare "comandă"). 

2.2. Comanda trebuie să conțină:

  •  Datele de identificare ale cumpărătorului (denumirea comercială, sediul social, CUI-ul societății, în cazul în care cumpărătorul este persoană juridică sau nume, prenume, adresa permanentă, dacă cumpărătorul este persoană fizică) .
  •  metoda de livrare
  •  Datele de contact ale cumpăratorului (numărul de telefon, și email-ul)

2.3.  După ce plasați comanda, veți primi o confirmare a acesteia pe adresa de e-mail pe care ați furnizat-o la înregistrarea sau plasarea comenzii. Dacă nu primiți acest e-mail, vă rugăm să verificați dacă ați introdus adresa de e-mail corectă, în timpul înregistrării. Puteți schimba detaliile de înregistrare după logare făcând click pe numele dvs. de utilizator. Dacă adresa dvs. de e-mail este corectă și încă nu ați primit confirmarea comenzii, vă rugăm să ne contactați al adresa nomiland@nomiland.ro sau să sunați la 0356 630 006.

 Perioada de garanție este de 24 de luni. 

2.4. Vânzătorul are datoria să ofere cumpărătorului bunurile prezentate pe site-ul său. Prețurile pentru produsele afișate în e-shop conțin TVA. Costul de transport și prețul produselor include TVA. Toate promoțiile sunt valabile în limita stocului disponibil, dacă nu se specifică altfel în cazul produs dat. 

2.5 În ceea ce privește vânzările prin curierat, va fi după trimiterea comenzii trimisă automat o confirmare de primire către cumpărător la adresa de e-mail specificată la plasarea comenzii. Dacă este necesar, vor fi adăugate ulterior toate informațiile suplimentare privind comanda.

2.6. Contractul de vânzare se încheie în momentul în care acceptarea comenzii de către vânzător ajunge la cumpărător. Confiramrea comenzii de către vânzător reprezintă confirmarea trimisă printr-un e-mail adresat cumpărătorului, prin care vânzătorul își dă acordul pentru comandă. Condiția de valabilitate a comenzii electronice este completarea tuturor datelor cerute de sistem la înregistrare sau la editarea comenzii. Toate comenzile electronice vor fi confirmate prin e-mail în cel mult 48 de ore.
 

2.7.Confirmarea comenzii conține:

  • Informații despre vânzător (numele firmei, sediul social, CUI-ul)
  • descrierea mărfurilor care fac obiectul contractului de vâzare
  • informații despre prețul produselor
  • durata de livrare a produselor, denumirea și adresa locului în care urmează să fie livrate produsele
  • informații privind costul, condițiile, metoda și data transportului produselor la locul convenit de livrare.
  • Informații despre condițiile de plată

2.8. Înainte de trimiterea confirmării comenzii către vânzător, cumpărătorul poate informa prin e-mail la nomiland@nomiland.ro vânzătorul, că dorește să anuleze comanda. Cumpărătorul este obligat să precizeze, în notificarea de anulare a comenzii, datele de identificare (numele firmei, sediul social, CUI-ul societății în cazul în care cumpărătorul este persoană juridică sau numele, prenumele, adresa permanentă în cazul în care cumpărătorul este o persoană fizică), datele sale de contact (numărul de telofon și e-mail-ul), numărul și tipul comenzii, specificația și cantitatea bunurilor comandate. În cazul în care comanda este anulată, vânzătorul nu percepe cumpărătorului nicio taxă legată de anularea acesteia. Dacă cumpărătorul a plătit cânzătorului prețul de cumpărare sau o parte din acesta înainte de anularea comenzii, vânzătorul va restitui suma sau parte din aceasta în termen de 14 zile prin transfer în contul bancar al cumpărătorului, cu excepția cazului în care părțile convin altfel.


3. Modalitatea de plată:

- instituțiile de stat (de exemplu, școlile primare, grădinițele, primăriile), la termen, pe factură cu scadența de 14 zile.

- sectorul privat - în cazul alegerii plății prin ramburs, clientul va plăti produsele și transportul acestora în numerar la ridicarea coletului de la curier. La cererea vânzătorului, pentru plata produselor și a costurilor de livrare, acesta  poate solicita clientului să plătească produsle în avans, după încheierea contractului de vânzare, printr-o factură proformă, unde va fi precizat prețul, metoda de plată, termenul de plată , și simbolul de identificare al plății. În cazul plății în avans, vânzătorul va continua pregătirea comenzii după momentul încasării sumei indicate pe factura proformă, în contul vânzătorului. 

4. Retragerea din contractul de vânzare

Din contractul de vânzare se pot retrage (în mod legal) numai consumatorii, adică persoanele fizice care obțin bunuri pentru nevoile lor personale. Numai în anumite circumstanțe, consumatorul poate fi considerat persoană fizică – antreprenor, o societate sau fundație. O persoană juridică ( cazul clasic), adică o societate, nu are dreptul la returnarea bunurilor. Consumatorul nu poate fi decât o persoană (persoană fizică) care încheie un contract cu antreprenorul în afara domeniului său de activitate sau în afara exercitării independente a profesiei sale. În consecință, o astfel de societate cu răspundere limitată (persoană juridică) nu poate fi în nici un caz un consumator. Indicarea numărului de identificare al persoanei (CUI-ul), a numărului de identificare fiscală (CIF), a locului de activitate ca adresă de facturare pe comandă sau în contract, indică vânzătorului că nu are de-a face cu consumatorul final, ci cu un antreprenor, firmă.   

• Persoană fizică - persoană - documentul fiscal (factura) nu conține CUI-ul cumpărătorului
• Persoană fizică - antreprenor, firmă - documentul fiscal (factura) conține CUI-ul cumpărătorului

4.1. Valabilitatea contractului de cumpărare expiră cu acordul părților sau cu retragerea din contractul de cumpărare. 

4.2. În cazul în care contractul este anulat, fiecare parte este obligată să returneze celuilalte părți tot ce a primit de la aceasta. 

4.3. Ambele părți contractante au dreptul să rezilieze valabilitatea contractului de vânzare prin acord scris, la dată convenită și confirmată de comun acord, cu excepția cazului în care contractul de cumpărare sau actele adiționale ale acestuia prevăd altfel.

4.4. Părțile contractante au dreptul să se retragă din contractul de vâmzare, dacă este prevăzut într-o reglementare juridică generală, în contractul de vânzare, inclusiv amendamentele și modificările acestuia, acești Termeni și condiții generale sau procedura de reclamație a firmei NOMILAND RO s.r.l .

4.5. Consumatorul are dreptul să se retragă din contract, precum și din contractul la distanță, în termen de 14 zile de la data recepției mărfii sau de la încheierea contractului de servicii, în cazul în care vânzătorul a îndeplinit obligațiile de informare în temeiul Legii. În această perioadă, consumatorul are dreptul să despacheteze și să testeze mărfurile în același mod în care este obișnuit atunci când cumpără într-un magazin clasic de "cărămizi și mortar", în intervalul necesar pentru a stabili natura, caracteristicile și funcționarea bunurilor. Consumatorul este responsabil pentru orice deteriorare a bunurilor. Retragerea din contract trebuie să fie în scris, altfel este invalidă. Cererea de retragere din contract trebuie să conțină datele de identificare a cumpărătorului, numărul și data comenzii, specificația exactă a mărfurilor, modul în care vânzătorul trebuie să returneze suma deja primită, în speță numărul contului și / sau adresa de corespondență. În același timp, dacă este posibil, cumpărătorul este obligat, împreună cu cererea de retragere din contractul de vâmzare, să returneze bunurile ambalate în ambalajul original împreună cu accesoriile, documente, inclusiv instrucțiunile, certificatele de garanție, dovada plății către NOMILAND RO s.r.l. , str. Surorile Martir Caceu nr 7, SAD 6 Timișoara 300585. Bunurile nu pot fi returnate cu ramburs. În cazul în care bunurile returnate sunt cu ramburs la livrare, Nomiland nu va accepta bunurile.

4.6 Cumpărătorul se poate retrage din contractul de vânzare, al cărui obiect este achiziționarea de bunuri chiar înainte de începerea termenului de retragere.

Formularul pentru retragerea din contractul de vânzare în puteți descărca AICI

4.7. Consumatorul nu poate să se retragă din contract în aceste cazuri: 

  • în cazul vânzări de produse făcute la comandă, după cererile specifice ale consumatorului sau în cazul prduselor estinate în mod specific pentru un consumator - livrare la comandă,
  • în cazul vânzări unui articol audiovizual, a unei înregistrari sonoră sau o înregistrare audio-vizuală a unei interpretări artistice sau a unei lucrări multimedia pe care consumatorul le-a despachetat,
  • în cazul vânzări de bunuri care includ software (inclusiv echipamente informatice cu software preinstalat) pe care consumatorul le-a despachetat, a folosit sau a acceptat termenii licenței;
  • în cazul furnizării de servicii, dacă serviciul a început să fie efectuat cu consimțământul consumatorului înainte de termenul de retragere conform Termenilor și Condițiilor generale. 

4.8. Prin retragerea consumatorului din contractul la distanță, contractul se anulează de la început.

Vânzătorul are obligația:

a) să preia bunurile înapoi, sau să nu mai continue furnizarea serviciului,

b) să returneze cumpărătorului în termen de 14 zile de la retragerea din contractul de vânzare, suma deja achitată de cumpărator pentru bunuri sau servicii inclusiv costurile asociate comandării acestor bunuri sau servicii. Costurile de retur a produselor revin consumatorului doar în cazul în care produsul corespunde caracteristicilor calitative și nu este defect.

4.9. În cazul în care vânzătorul nu respectă contractul la distanță deoarece bunurile sau serviciișe comandate nu pot fi furnizate, este obligat să informeze consumatorul fără întârziere și să restituie prețul plătit pentru bunuri, sau avansul, în termen de 14 zile, cu excepția cazului în care vânzătorul și consumatorul convin asupra altei modalități. Vânzătorul va restitui prețul de cumpărare în perioada menționată anterior prin transferarea banilor în contul cumpărătorului, cu excepția cazului în care acețtia convin altfel.

4.10. În cazul în care vânzătorul și consumatorul nu cad de acord cu privință la modalitatea de substituire, vânzătorul este obligat să ramburseze toate costurile dovedite de consumator pentru comanda bunurilor sau serviciilor.

4.11. În ceea ce privește substituția, vânzătorul este obligat să furnizeze consumatorului bunuri sau servicii de aceeași calitate și preț.

4.12.  Vânzătorul are dreptul să se retragă din contractul de vânzare în cazul epuizării stocului, indisponibilitatea produselor sau dacă producătorul, importatorul sau furnizorul bunurilor convenite în contractul de vânzare, încetează producția acestora sau face schimbări seminifcative care împiedică vânzătorul să-și îndeplinească condițiile din contractul de vânzare, sau dacă și dacă depune toate eforturile pentru a face acest lucru, nu poate livreze bunurile cumpărătorului la timp, la prețul, la calitatea sau la cantitatea convenite. Dacă cumpărătorul a plătit deja pentru comanda anulată o parte din preț sau prețul întreg de cumpărare, această sumă îi va fi rambursată în termen de 14 zile de la anularea comenzii, prin transfer bancar în contul său.

5. Drepturile și obligațiile vânzătorului

5.1.Furnizorul este obligat să livreze bunurile specificate în comanda confirmată de cumpărător, în cantitatea, calitatea și termenul convenit,  și să le împacheteze pentru transport în modul potrivit pentru conservarea și protecția acestora.

5.2. Vânzătorul are dreptul la plata corectă și la timp, de către cumpărator, a bunurilor livrate. 

6. Drepturile și obligațiile cumpărătorului

6.1. Cumpărătorul este obligat:

  •  să preia bunurile achiziționate sau comandate
  •  să plătească vânzătorului prețul de achiziție convenit în perioada de scadență convenită, inclusiv costurile de livrare

6.2. Cumpărătorul are dreptul la livrarea bunurilor la cantitatea, calitatea, timpul și locul convenite de ambele părți atunci când s-a efectuat comanda.
 

7. Condițiile de livrare

7.1.Bunurile sunt vândute conform specificațiilor și descrierilor afișate în magazinul online al vânzătorului.

7.2.
Termenul de livrare pentru produsele comandate este de 1-8 săptămâni. Cumpărătorul are dreptul să se retragă din contract dacă această perioadă este prelungită. Vă exprimați acordul privind termenul de livrare mai mare de 30 de zile, bifând căsuța, la plasrea comenzii. Bunurile sunt livrate asamblate sau dezasamblate, destinate asamblării individuale. În conformitate cu Codul civil, varianta actualizată, cumpărătorul va fi informat despre bunurile a căror termen de livrare depășește 30 de zile. În cazul în care termenul de livrare se va fi prelungit. Cumpărătorul va fi informat în timp util prin e-mail, sau telefonic, cu scopul de a se conveni un termen de livare suplimentară în conformitate cu Codul civil. În cazul în care cumpărătorul comandă o cantitate mai mare de produse, acestea îi vor fi livrate într–un singur transport și termenul de livrare va corespunde produsului cu timpul cel mai lung de livrare.
 

În cazul comenzilor speciale pentru produse fabricate în funcție de cerințele speciale ale consumatorului, respectiv. mărfurile destinate în mod specific unui singur consumator, termenul de livrare se stabilește în funcție de timpul de livrare individual, despre care cumpărătorul este informat în prealabil și care trebuie să fie confirmat (prin e-mail) de către cumpărător. În cazul plății în avans, bunurile vor fi expediate numai după ce a fost încasată plata în contul nostru. În cazul în care termenul de livrare va fi prelungit, Cumpărătorul va fi informat în timp util prin e-mail sau prin telefon, cu scopul de a se conveni o perioadă suplimentară în conformitate cu Codul civil. În cazul în care cumpărătorul comandă o cantitate mai mare de produse, acestea îi vor fi livrate într-un singur transport iar termenul de livrare va corespunde produsului cu timpul cel mai lung de livrare.



În cazul în care nu vom putea livra imediat toate bunurile comandate, veți fi informat, în scris, în partea inferioară a facturii,  asupra faptului că bunurile comandate vă vor fi livrate mai târziu deoarece acestea nu se află momentan pe stoc. Costurile de expediere sunt facturate doar o singură dată.

7.3. Locul livrării bunurilor este locul specificat în comandă și în confirmarea comenzii, cu excepția cazului în care părțile contractante convin altfel în contractul de cumpărare. 

7.4. Cumpărătorul este obligat să preia bunurile în conformitate cu punctul 7.3. Termeni și condiții generale. În cazul în care cumpărătorul întârzie cu preluarea mărfurilor, vânzătorul are dreptul să perceapă o taxă de depozitare de 10 LEI pentru fiecare zi de depozitare.

7.5. În cazul în care vânzătorul livrează bunurile cumpărătorului în conformitate cu punctul 7.3. din Termeni și condiții generale, Cumpărătorul este obligat să preia bunurile personal sau să se asigure că bunurile sunt preluate de o persoană pe care o împuternicește în cazul absenței sale. Dacă este necesară repetarea livrării bunurilor din cauza absenței Cumpărătorului la locul specificat în Contractul de vânzare, toate costurile costurile asociate vor fi suportate de către Cumpărător. Se consideră că mărfurile au fost livrate în momentul livrării lor la adresa indicată la punctul 7.3. și preluate, în momentul preluării fizice a acestora de către cumpărător, respectiv. reprezentantul său autorizat sau refuzul de a accepta bunurile.

7.6. Cumpărătorul are dreptul de a verifica expedierea, adică bunurile și ambalajul imediat după livrare. Dacă cumpărătorul constată că bunurile sau ambalajele bunurilor sunt deteriorate mecanic, este obligat să notifice curierul despre acest fapt și, în prezența sa, să verifice starea produselor. În cazul în care se constată o deteriorare a produselor, cumpărătorul și curierul sunt obligați să facă o evidență a deteriorărilor bunurilor, a cărei acuratețe va fi confirmată de curier.

7.7. Dacă cumpărătorul întârzie cu preluarea bunurilor mai mult de 14 zile de la data când cumpărătorul a fost obligat să preia bunurile, vânzătorul are dreptul să se retragă din contractul de vânzare și să vândă bunurile unei terțe părți.

7.8. Un document fiscal original (factură) este inclus în fiecare colet livrat. De asemenea, factura servește drept ca notă de livrare și ca garanție. Dacă producătorul cere un certificat de garanție în vederea recunoșterii unei eventuale reclamații în centrul de service, va fi inclus în pachetul original al produsului și acest certificat de garanție, separat.
 

8. Prețul de vânzare

8.1. Cumpărătorul este obligat să plătească vânzătorului prețul de vânzare convenit în contractul de vânzare, inclusiv costurile de expediere și de livrare (denumit în continuare "prețul de vânzare") fie prin plata în numer la curierului, ori prin transfer bancar în contul vânzătorului specificat în confirmarea comenzii.

8.2. În cazul în care cumpărătorul plătește vânzătorului prețul de vânzare prin transfer bancar, ziua plății este considerată a fi ziua în care întregul preț de vânzare a fost încasat în contul vânzătorului.

8.3. Cumpărătorul (sectorul privat) este obligat să plătească vânzătorului prețul de vânzare pentru bunurile comandate în termenul prevăzut în contractul de cumpărare, cel mai târziu la preluarea bunurilor. Cumpărătorul (organizații de stat) după scadența facturii.

8.4. În cazul în care cumpărătorul nu plătește vânzătorului prețul integral de vânzare în perioada specificată în secțiunea 8.3 a Termenilor și condițiilor generale, părțile convin că vânzătorul are dreptul să se retragă din contractul de vânzare.

8.5. Costurile asociate instalării și descărcării produselor nu sunt incluse în prețul de vânzare a bunurilor, iar vânzătorul nu este obligat să furnizeze cumpărătorului aceste servicii decât în ​​cazul în care contractul de vânzare prevede altfel.
 

9. Predarea drepturi de proprietate și transferul riscului de deteriorare

9.1. Prin preluarea mărfurilor la locul convenit, titlul de proprietate asupra bunurilor este transferat cumpărătorului. Un cumpărător care nu îndeplinește definiția consumatorului prevăzută de lege, îi va fi transferat titlul de proprietate asupra mărfurilor după achitarea prețului integral al bunurilor.

9.2. Riscul deteriorării accidentale a obiectului vânzarii la cumpărător în momentul în care preia bunurile de la vânzător, sau când nu face acest lucru în timp util, în momentul în care vânzătorul îi permite să dispună de bunuri.

10. Răspunderea pentru defecte

10.1. Dacă produsul are defecte, despre care vânzătorul știe, este obligat să anunțe cumpărătorul atunci când negociază contractul de vânzare. Garanția nu se aplică defectelor de care cumpărătorul a fost avertizat de către vânzător în momentul încheierii contractului de vânzare sau pe care trebuie să le cunoască în condițiile încheierii contractului.

10.2. Soluționarea reclamațiilor se aplică numai produselor a căror defecte au fost semnalate vânzătorului.

10.3. Vânzătorul este responsabil pentru defectele pe care le au bunurilor la momentul preluării de către cumpărător. Pentru articolele vândute la un preț redus, vânzătorul nu este responsabil pentru defectul pentru care a fost negociat prețul mai mic. În cazul unor produse care se deteriorează rapid, vânzătorul este răspunzător doar pentru defecțiunile existente în momentul în care bunurile au fost preluate de către cumpărător. În cazul bunurilor uzate, vânzătorul este răspunzător doar pentru defectele existente deja în preluarea bunurilor de către cumpărător, garanția nu se aplică bunurilor folosite.

10.4. Dacă nu este vorba de produse care se deteriorează rapid, sau uzate, vânzătorul este responsabil pentru defectele care apar după preluarea mărfurilor în termen de 24 de luni de garanție.
Garanția nu se aplică uzurii care rezultă în urma utilizării sau consumării produselor (de exemplu, baterii, tonere etc.). Deasemenea, garanția nu se aplică diferențelor care apar în standardele tehnice, reglementările tehnice și standardele producătorilor individuali de mărfuri.
 
10.5.  Cumpărătorul are dreptul de a-ți revendica la vânzător, dreptul de garanție asupra bunurilor defecte de care răspunde producătorul, furnizorul sau vânzatorul. nate în timpul perioadei de garanție.  Vânzătorul nu este responsabil pentru  următoarele :

a) în cazul în care cumpărătorul nu și-a exercitat dreptul de a beneficia de răspundere din partea vânzătorului pentru defectele produselor, până la sfârșitul perioadei de garanție

b) în ​​cazul deteriorării mecanice a bunurilor cauzate de cumpărător 

c) defecte care rezultă din utilizarea bunurilor în condiții care nu corespund mediului natural, datorită condițiilor de umiditate, chimice și mecanice  

d) defecte cauzate de manipularea necorespunzătoare, neglijarea îngrijirii bunurilor sau suprasolicitare

e) defecte cauzate de deteriorarea bunurilor din cauza încărcării excesive sau a utilizării contrare condițiilor enunțate în documentație, principiile generale, standardele tehnice sau reglementările de siguranță valabile în Romania. 

f) defecte cauzate de deteriorarea bunurilor prin evenimente inevitabile și / sau imprevizibile

g) defecte care rezultă din deteriorarea bunurilor prin deteriorarea accidentală

h) cauzate de intervenții neprofesionale, pagube cauzate de apă, incendiu, electricitate statică sau atmosferică sau alte acte de forță majoră .

i) prin intervenția asupra bunurilor a unei persoane neautorizate 

j) defecte, a căror existență sunt permise de către standardele/ normele producătorilor


Dacă livrarea nu este completă, resp. dacă există un defect pe care cumpărătorul l-ar fi putut sesiza prin verificarea bunurilor la livrare și pe care nu l-a notificat agentului de vânzări în conformitate cu punctul 5.8. a acestor condiții de reclamație și vânzare, reclamațiile ulterioare de acest tip vor fi acceptate numai dacă cumpărătorul dovedește că defectele reclamate existau deja în momentul recepției bunurilor.

10.6. Perioada de garanție este de 24 de luni. Dacă este fvorba de un articol utilizat, perioada de garanție este de 12 luni. Dacă perioada de utilizare este marcată pe articolul vândut, pe ambalaj sau pe instrucțiunile sale, perioada de garanție nu expiră înainte de expirarea acestei perioade.

10.7. La cererea cumpărătorului, vânzătorul este obligat să furnizeze o garanție în scris (scrisoare de garanție). În cazul în care natura produsului permite acest lucru, este suficient să se facă dovada achiziționării în locul certificatului de garanție.

10.8. În cazul în care producătorul furnizează o garanție care depășește termenul de garanție legal, printr-un certificat de garanție, cumpărătorul poate solicita această garanție în condițiile acestei garanții extinse.

10.9. Perioadele de garanție încep la data preluării produselor de către cumpărător

10.10. Dacă defectul produsului este unul care poate fi înlăturat, cumpărătorul are dreptul de a cere înlăturarea acestuia gratuit, la timp, și în mod corespunzător. Vânzătorul este obligat să înlăture defectul fără întârzieri nejustificate.

10.11. În locul remedierii defecțiunii, cumpărătorul poate solicita înlocuirea produsului sau, în cazul în care defectul se referă numai la o parte a produsului, înlocuirea acelei părții, în cazul în care acest lucru nu implică costuri disproporționate în ceea ce privește prețul mărfurilor. 

10.12. Vânzătorul poate deasemenea să înlocuiască produsul defect cu unul fără defecțiuni, în măsura în care acest lucru nu cauzează dificultăți serioase pentru cumpărător.  

10.13. Dacă este vorba de un defect care nu poate fi remediat și care împiedică folosirea corectă a prudusului, cumpărătorul are dreptul de a cere schimbarea prudusului sau de a se retrage din contractul de vânzare. Aceleași drepturi aparțin cumpărătorului în cazul defectelor care pot fi îndepărtate, în cazul în care cumpărătorul nu poate folosi în mod corespunzător produsul datorită repetării defecțiunii după reparație.

10.14. Prin imposibilitatea unei utilizări corecte se înțelege, atunci când cumpărătorul nu mai poate folosi articolul pentru o perioadă relativ lungă de timp din cauza unui defect recurent sau a unui număr mare de defecte înlăturate. 

10.15.De regulă, cel puțin trei defecte pot fi luate în considerare iar apariția aceluiași defect după cel puțin două corecții anterioare pot fi considerate ca o reapariție a defectului.  

10.16. Cumpărătorul își poate exercita dreptul de a cere îndepărtarea unei defecțiuni a bunurilor în conformitate cu punctul 10.10. și, indiferent de rezultatul reclamației, va fi respinsă situația în care este repetat într-una același defect la un produs .(nu defecte din aceeași categorie). 

10.17. Cumpărătorul are dreptul de a schimba produsul defect numai cu un produs , care are o marcă, un tip, un design etc. asemănător cu produsul reclamat.

10.18. În cazul altor defecte care nu pot fi îndepărtate, cumpărătorul are dreptul la o reducere rezonabilă a prețului articolului.

10.19. În momentul exercitării oricăreia dintre drepturile care decurg din răspunderea pentru defecte, cumpărătorul este obligat prin voință și nu poate modifica în mod unilateral alegerea dreptului exercitat. 

10.20. Dacă un produs vândut la un preț mai mic sau un produs utilizat are un defect pentru care vânzătorul este responsabil, cumpărătorul are dreptul la o reducere rezonabilă a acestuia în locul schimbării.

10.21. Dreptul la răspundere în cazul obiectelor defecte îl poate cere cumpărătorul sau proprietarul produsului. 

10.22. Dreptul la răspundere pentru defecte trebuie exercitat din timp, înainte de sfârșitul perioadei de garanție.

10.23. Dacă este revendicat dreptul de răspundere pentru defecte fără ca Cumpărătorul să reclame defectele care decurg din dreptul revendicat, atunci revendicarea este invalidă.

10.24. Drepturile care decurg din răspunderea pentru defectele a unui produs expiră dacă nu au fost exercitate în perioada de garanție.

10.25. Drepturile de răspundere pentru defectele în cazul unor produse care se deteriorează repede trebuie să fie exercitate cel târziu în ziua următoare achiziției; altfel drepturile vor expira.

10.26. Perioada de la exercitarea dreptului de răspundere pentru defecte până la momentul în care cumpărătorul a preluat produsele după reparație nu este inclusă în perioada de garanție.

10.27. În cazul înlocuirii, perioada de garanție va începe odată ce produsul nou a fost preluat. Același lucru este valabil dacă piesda pentru care se furnizează garanția este înlocuită.

10.28. Procedura pentru produsele comandate de cumpărător și returnarea acestora:


Bunurile comandate care necesită asamblare (mobilier, echipament de interior, spații de joacă etc.) pot fi returnate numai dacă consumatorul raspunde pentru reducerea valorii mărfurilor și este obligat să plătească costurile pentru reparații și restaurare, respectiv valoarea redusă a prețului.

Bunurile pot fi returnate în 14 zile.

Produsele comandate greșit de către client pot fi sub forma:

Dimensiuni necorespunzătoare ale mobilierului, amenajărilor interioare, spațiilor de joacă, șamd.
Neconcordanțe dimensionale ale elementelor de mobilier interrelaționate, de ex. tip de dulapuri, tip de uși, sertare, rafturi etc.
Neconcordanțe dimensionale ale elementelor interrelaționate din alte categoriile de mobilier, de ex. plăpumi, perne și lenjerie pentru acestea,  și altele asemănătoare.
Neconcordanță în orientarea în spațiu a mobilierului, amenajărilor interioare.
Variantele de culori – produsele comandate greșit de către client în altă culoare.

10.29. În cazul în care clientul nu este mulțumit de modul în care vânzătorul și-a i-a soluționat reclamația sau consideră că vânzătorul i-a încălcat drepturile, clientul are dreptul să contacteze vânzătorul pentru a-i cere revizuirea soluționării. În cazul în care vânzătorul respinge cerere clientului în conformitate cu propoziția anterioară sau nu răspunde în termen de 30 de zile de la data trimiterii acesteia, clientul are dreptul de a depune o cerere de soluționare alternativă a litigiului în conformitate cu legea în vigoare privind soluționarea alternativă a litigiilor adresându-se organelor competente ale statului român.

11. Protecția datelor personale

11.1. Vânzătorul procesează date cu caracter personal furnizate de cumpărător (în cazul persoanelor fizice), și anume: numele, prenumele, adresa, adresa de e-mail, numărul de telefon, deoarece prelucrarea acestor date personale este necesară pentru întocmirea contractului de vânzare din care fac parte cumpărătorul și vânzătorul, și / sau să proceseze cererea Cumpărătorului înainte de încheierea contractului de cumpărare cu privire la bunurile și serviciile Vânzătorului și să îndeplinească obligațiile Vânzătorului impuse de reglementările legale generale. Prelucrarea datelor cu caracter personal de către Vânzător se efectuează pentru perioada necesară exercitării drepturilor și obligațiilor care decurg din Contract și din reglementările legale generale. În cazul în care cumpărătorul este o persoană juridică sau persoană fizică autorizată, acesta va furniza vânzătorului denumirea sa comercială, adresa de facturare, CUI-ul, numărul de înregistrare la reg. comerțului, numărul de telefon și adresa de e-mail.

11.2. Cumpărătorul poate bifa caseta corespunzătoare înainte de a trimite comanda și astfel își exprimă consimțământul de a primi informații despre noutăți și ofertele speciale ale vânzătorului (buletin informativ). Bifând această casetă, cumpărătorul, ca persoană în cauză, acordă în mod liber și în mod voluntar vânzătorului, în temeiul Legii protecției datelor și legislației UE, consimțământul său explicit pentru prelucrarea adresei de e-mail furnizate în scopuri de marketing - trimiterea buletinului informativ prin e-mail. Cumpărătorul conferă acest consimțământ pentru prelucrarea datelor cu caracter personal pe o perioadă de 5 ani.

11.3. Comanda de produse se paote face și fără înregistrare, astfel datele introduse vor fi stocate doar o singură dată pentru procesarea comenzii specifice. Datele introduse pot fi verificate de către cumpărător în e-mailul de confirmare trimis împreună cu un link către comanda online. Modificarea sau corectarea datelor din comandă sau înregistrare se poate face prin telefon sau prin poștă.

11.4. Cumpărătorul este responsabil pentru veridicitatea și corectitudinea datelor cu caracter personal furnizate. În cazul unei modificări a datelor personale furnizate, Cumpărătorul este obligat să notifice imediat Vânzătorului orice schimbare sau să le actualizeze direct în contul său de utilizator.

11.5. Consimțământul privind prelucrarea datelor cu caracter personal în scopuri de marketing (pentru trimiterea buletinelor informative) poate fi retras de către cumpărător în orice moment făcând clic pe link-ul corespunzător plasat în fiecare e-mail de marketing de la vânzător. 

11.6. În cazul în care informațiile personale furnizate sunt mai sunt actuale sau dacă stocarea din motive juridice este inadmisibilă, datele personale stocate vor fi șterse.

11.7. Protecția datelor personale este reglementată de Regulamentul Parlamentului și Consiliului (UE) 2016/679 privind protecția persoanelor fizice în ceea ce privește prelucrarea datelor cu caracter personal și libera circulație a acestor date și dispozițiile Legii privind protecția datelor. Cumpărătorul are dreptul să furnizeze informațiile în mod gratuit privind prelucrarea datelor sale stocate. Cu condiția respectării cerințelor stabilite în reglementările legale generale, cumpărătorul are, de asemenea, dreptul de acces la datele sale personale, dreptul de a corecta datele personale incorecte, dreptul de a restricționa (bloca) prelucrarea datelor cu caracter personal, dreptul de a se opune prelucrării datelor sale personale pentru eliminarea datelor cu caracter personal, în special atunci când acestea nu mai sunt necesare în scopurile pentru care au fost obținute sau prelucrate în alt mod sau în cazul în care și-au retras consimțământul privind prelucrarea acestora și în cazul în care nu există alt temei juridic pentru prelucrare sau în care datele cu caracter personal au fost prelucrate în mod ilegal. În mod similar, cumpărătorul are dreptul la portabilitatea datelor dacă sunt îndeplinite condițiile specificate, adică. are dreptul de a-și dobândi datele personale furnizate Vânzătorului în formă electronică, utilizată în mod obișnuit, în acest context, își poate exercita dreptul de a transfera aceste date altui operator.

11.8. În cazul în care Vânzătorul exercită vreun drept al persoanei vizate în conformitate cu legile privind confidențialitatea Vânzătorului și nu este posibilă verificarea identității solicitantului la cererea Cumpărătorului sau dacă Vânzătorul are îndoieli legitime cu privire la identitatea solicitantului, Vânzătorul își rezervă dreptul de a solicita acestei persoane să furnizeze informațiile suplimentare necesare pentru a confirma identitatea persoanei care a făcut cererea.

11.9. În calitate de persoană vizată, Cumpărătorul are dreptul să depună o plângere la Autoritatea de Supraveghere, care este Autoritatea Națională de Supraveghere a Prelucrării Datelor cu Caracter Personal, al Romaniei, B-dul G-ral. Gheorghe Magheru 28-30 Sector 1, cod postal 010336 Bucuresti, pe baza suspiciunii că datele sale cu caracter personal sunt prelucrate cu încălcarea legislației în vigoare.

11.10. Vânzătorul declară că, în conformitate cu art. 5 alin.(1) litera (a) și litera (b) din Regulament, datele personale ale Cumpărătorului vor fi obținute numai în scopul menționat în acești Termeni și condiții generale de vânzare.

11. 11. Datele cu caracter personal ale cumpărătorului pot fi, de asemenea, furnizate unei terțe părți (beneficiari), dacă este necesar pentru îndeplinirea condițiilor din contractul de vânzare. Pentru a procesa comanda și a îndeplini condițiile din contractul de vânzare, datele Cumpărătorului sunt furnizate în măsura necesară furnizorilor de servicii contractuali ai Vânzătorului, cum ar fi furnizor de servicii logistice, transportatorilor, băncilor etc. Datele pot fi utilizate de către acești furnizori de servicii exclusiv în scopul executării contractului de vânzare.

Cumpărătorul poate oricând să verifice și să modifice datele personale furnizate, precum și să-și anuleze înregistrarea pe site, după logare, pe www.nomiland.ro secțiunea "Contul Meu".

Operatorul site-ului www.nomiland.ro se angajează ca datele furnizate să fie utilizate numai în scopul încheierii și executării contractului pe baza condițiilor generale de vânzare stabilite de vânzător. Datele prelucrate nu vor fi publicate, puse la dispoziție sau furnizate unei terțe părți.

11.12. La prelucrarea datelor cu caracter personal ale cumpărătorului în scopuri de marketing, datele cumpărătorului sunt furnizate în măsura necesară furnizorilor de servicii subcontractați ai vânzătorului, în special furnizorului de servicii de marketing. Datele cu caracter personal ale cumpărătorului pot fi utilizate de furnizorii de servicii ai Vânzătorului exclusiv în scopul pentru care Cumpărătorul a dat acordul vânzătorului.

 

12. Dispoziții finale 

12.1. Termenii și condițiile generale sunt valabile și obligatorii de la data publicării lor pe site-ul web al vânzătorului. 

12.2. Termenii și condițiile generale se vor aplica în măsura și sub formularea în care au fost publicate pe site-ul vânzătorului în ziua în care comanda a fost trimisă de către cumpărător. 

12.3. Înainte de a plasa o comandă, cumpărătorul va fi rugat să confirme prin bifare că a citit a înțeles și a acceptat pe deplin acești termeni și condiții. 

 

                                

Buletin informativ

Doriți să primiți buletine informative cu ofertele actuale?

Evaluarea dvs.