Perioada de garanție începe din data preluării produselor de către consumator. Produsele beneficiază de o garanție de 24 de luni.
Garanția nu se aplică daunelor cauzate de manipularea greșită a produselor, sau deteriorarea mecanică produsă de client.
Procedura de retur a produselor comandate de clinet:
Produsele comandate, care au nevoie de motaj (mobilier, amenajări interioare, spații de joacă, șamd.) se pot returna doar în cazul în care clientul poate sa-și ia asupra sa responsabilitatea pentru diminuarea valorii produselor, și este obligat să plătească costurile de reparație și de aducere în starea inițială, respectiv costul de reducerea a prețului produsului.
Produsele se pot returna în max 14 zile de la livrare:
Produsele comandate greșit de către client pot fi sub forma:
Dimensiuni necorespunzătoare ale mobilierului, amenajărilor interioare, spațiilor de joacă, șamd.
Neconcordanțe dimensionale ale elementelor de mobilier interrelaționate, de ex. tip de dulapuri, tip de uși, sertare, rafturi etc.
Neconcordanțe dimensionale ale elementelor interrelaționate din alte categoriile de mobilier, de ex. plăpumi, perne și lenjerie pentru acestea, și altele asemănătoare.
Neconcordanță în orientarea în spațiua mobilierului, amenajărilor interioare.
Variantele de culori –produsele comandate greșit de către client în altă culoare.
Costurile de transport ale produselor reclamate, vă vor fi achitate ulterior aprobării reclamației, după legislația în vigoare. Fiecare reclamație o rezolvăm fără întârzieri nejustificate. În cazul returnări produselor comandate greșit de către client, costul de retur al produselor va fi suportat de către acesta.
Departamentul de reclamații îl puteți contacta pe adresa de email reclamatie@nomiland.ro