Nomiland.ro - magazin pentru copii și grădinițe

Coș de cumpărături
0buc / 0,00 Lei
Lista de cumpărături este o listă de produse care vă plac sau care vă interesează din oferta noastră. Această listă servește drept ajutor pentru comandă. Este un serviciu pentru clienții înregistrați.
Liste de cumpărături
afișează
Suport clienți: 0356 630 006 puteți suna de luni până vineri de la 08:00 la 16:00

Termenii și condițiile de vânzare

CUM SE POATE FACE O COMANDĂ?

În momentul efectuării comenzii, vă rugăm să precizați vizibil, atăt denumirea cât și codul produselor, adresa exactă, numărul de telefon, numele persoanei responsabile de comandă și numărul de identificare din Clubul Nomiland pe care vi l-am atribuit. Comanda plasată astfel este considerată validă.  Comanda o puteți schimba sau modifica în termen de 2 zile de la înregistrarea ei în compania noastră, la numărul de telefon 0356 630 006 sau prin e-mail. O comandă odată trimisă prin email sau facută telefonic, nu o mai trimiteți încă o dată prin poștă deoarece ar fi procesată de două ori. Furnizorul nu va fi responsabil pentru erorile clientului în ceea ce privește comanda. 

PLATA

1. Grădinițelor și școlilor primare, organizațiilor de stat – livrăm produsele cu plata la termen, cu scadență de 14 zile. Factura este livrată împreunaă cu produsele.
2. Persoanelor fizice și organizațiilor private - livrăm produsele cu plată ramburs la livrare sau cu plată în avans pe baza facturii proforme.
3. În cazul achitării produselor la livrare prin ramburs, va fi percepută o taxa-ramburs de 5 lei.

TERMENII DE LIVRARE

Cele mai vândute produse se află pe stoc. Restul produselor sunt livrate în aprox 30 de zile, mobilierul și seturile din spumă sunt livrate în aprox. 8 săptămâni. Termenul de livrare actual este afișat pe siteul nostru www.nomiland.ro în dreptul fiecărui produs. Termenul de livrare este de fiecare dată orientativ, acesta reprezintă perioada (numărul) în care predăm coletele firmei de curierat. 

La acest termen este nevoie să adăugați între 1-5 zile lucrătoare. Consumatorul este de acord cu prelungirea termenului de livrare în cazul în care procesul de producție sau alte circumstanțe o impun. Mobilierul este livrat demontat. În cazul în care nu putem livra toate produsele comandate  deodată, veți fi informați printr-o notă în partea inferioară a facturii că restul.

Sectorul privat – Bunurile sunt livrate cu plată ramburs sau în avans (factura este scadentă înaintea livrării bunurilor), acestea fiind livrate după achitarea facturii.  În cazul în care nu vom putea livra anumite produse după termenii de livrare specificați, vă vom expedia doar produsele aflate pe stoc. Produsele care lipsesc din stoc nu vor fi livrate, datorită taxei-ramburs iar comanda dvs. o considerăm finalizată.

1)  În momentul livrării produselor comandate, de către firma de curierat sau firma de transport paletizaț, este necesară  verificarea corespunzătoarea a produselor ca acestea să nu fie deteriorate. În cazul în care observați coletul sau produsele deteriorate, întocmiți imediat o reclamație împreună cu curierul, și păstrați o copie acesteia. De asemenea este necesar să înștiințați deîndată compania noastră cu privință la situația survenită, în caz contrar considerăm că livrarea s-a produs corect, fără incidente..

2)  În momentul livrării produselor comandate, de către firma noastră, este necesară  verificarea corespunzătoarea a produselor ca acestea să nu fie deteriorate. În cazul în care observați coletul sau produsele deteriorate, scrieți imediat defectele constatate pe nota de livrare.

3) Reclamație pe baza garanției, este acea reclamație unde prejudiciul nu a fost cauzat de manipularea incorectă, prin aceasta de înțelege: utilizarea produsului în alte scopuri decât în cele în care este destinat, tratarea produsului cu o forță excesivă, întreținerea necorespunzătoare.

4) Pentru ca reclamația să fie recunoscută urmați acești pași:

I. Înștiințare în scris a reclamației: 
       - prin intermediul magazinului online www.nomiland.ro/reclamații - RECOMANDĂM
       - prin email la adresa  reclamatie@nomiland.ro       
       - prin poștă – la adresa firmei
II.  Reclamațiile trimise prin email sau poștă trebuie să conțină:
- datele de contact ale beneficiarului conținând numărul de telefon
- denumirea și codul produsului
- data achiziționării (livrării) produselor și numărul facturii
- descrierea amănunțită a defectelor reclamate însoțite de fotografii care vor fi trimise prin email la adresa reclamatie@nomiland.ro.
III. Pe baza acestei notificări în scris, veți fi contactați de către unul dintre colegii noștri cu care veți stabili următorii pași în soluționarea reclamației.

5) Valabilă este întotdeauna documentația noastră actuală. Modificarea și modelul (designul), care nu afectează aspectul și funcționalitatea produselor, nu justifică obiecțiile și reclamațiile.     

6) Modalitatea de livrare este aleasă astfel încat să fie minimalizat riscul de deteriorare sau de schimbare a proprietăților produselor.

7) În cazul returnării produselor la adresa firmei, nu mai târziu de 14 zile de la livrare, acestea trebuie să fie ambalate în ambalajul original și să nu prezinte defecte. Opțiunea de retur nu se aplică produselor folosite din categoria Artă și creație, publicațiilor și produselor furnizare (personaliate) de compania noastră.

8) Ca bază pentru toate comenzile este întotdeauna catalogul actual.  Ne rezervăm dreptul de a face modificări tehnice  și ale culorilor în oferta de produse, precum și dreptul de a schimba culoarea decorului. Nu suntem responsabili pentru greșelile de imprimare a catalogului. Afișarea culorilor depinde, printre altele, de calitatea monitorului utilizat ori a altor dispozitive de afișare.

TRANSPORTUL

1. La comenzi de produse de peste 450 lei din categoriile Jocuri de rol, Artă și creație, Materiale didactice și jocuri, Educație muzicală și Sport (nu se aplică la mobilier și amenajări interioare, și seturile de spumă)  transportul este GRATUIT (sub această sumă taxa de transport este 19 Lei). 
2. La comenzi de mărfuri voluminoase, mobilier și amenajări interioare, seturi de spumă, de peste 4500 Lei  transportul este GRATUIT (sub această sumă taxa de transport este 99 Lei). 
3. voluminoase și grele (de ex. mobilier, seturile de spumă...) sunt livrate pe paleți de către firme specializate de transport, sau de către firma noastră.
4. În cazul achitării produselor la livrare prin ramburs, va fi percepută o taxa-ramburs de 5 lei.
5. Firmele de transport paletizat vor livra bunurile în fața primei uși /porți  cu încuietoare, la adresa de livrare specificată.
 

PREȚUL

1. Toate prețurile specificate în catalog sunt exprimate în lei (RON) inclusiv TVA.
2. În cazul modificărilor cursului de schimb Lei/Euro de peste 5%, ne rezervăm dreptul de a ajusta prețurile în cazul anumitor produse.

 

                                

Buletin informativ

Doriți să primiți buletine informative cu ofertele actuale?

Evaluarea dvs.